Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Saturday night fever.. - Big Announcement

Αγαπητό μου Ιστολόγιο και τολμηροί μου φίλοι,

καλησπέρα σας! Πώς είστε; Πώς κύλισε το Σαββατοκύριακο σας; Ελπίζω γεμάτο χαμόγελα, ξεκούραση & καλή παρέα!

Χάθηκα η κακούργα, το ομολογώ. Αλλά! Είχα λόγο & το όνομα αυτού YouTube. Τι εννοώ με τη βαρύγδουπη αυτή δήλωση.. (η οποία έπρεπε να γίνει μπας και ξεπεράσω τις ντροπές και ξεσκονίσω τη κάμερα μου)
Αγαπημένοι τολμηροί μου φίλοι, όπως έγραψα στο πρώτο μου post, άρχισα αυτό το blog ως χρόνια εθισμένη με blogs & κυρίως με το YouTube (εκείνο ήταν η πέτρα του σκανδάλου).
Που λέτε παρακολουθώ beautychannels πολύ πριν το HD, όσο ακόμα η Michelle Phan έφτιαχνε video από τη webcam  του υπολογιστή της! Θυμάμαι τη Dulce Candy πολύ προτού καν παντρευτεί όσο ακόμα έκανε βίντεο μέσα στην μικρή της ντουλάπα & είχε ένα πιο "getto" - "JLo" look. Την Missglamurazzi που ζητούσε τη βοήθεια μας για να πάει στο "next up" και τόοοοσα άλλα.
Έζησα την εποχή που όλες οι Beauty Gurus έκαναν κυρίως tutorials & έδιναν tips, ενώ τώρα διανύουμε τη περίοδο των "hauls" και της "διαφήμισης".

Ως εκ τούτου, επειδή είμαι και retro junkie, αποφάσισα να κάνω το δικό μου κανάλι! (Όλε!!!!)
Το οποίο το ήθελα "κρυφά" εδώ και 3-4 χρόνια.. Ίσως και παραπάνω.
Θα έχω tutorials, tips, DIY, reviews, hauls, lookbooks, fashion report, beauty 101, beauty college & πολλά πολλά άλλα. Υπάρχει ήδη ένα notebook γεμάτο ιδέα και ζωγραφιές, πολλά face charts σκόρπια από εδώ και εκεί, μα κυρίως όρεξη!

Ακόμα μαθαίνω το όλο θέμα της επεξεργασίας εικόνας - ήχου, αλλά μέχρι το επόμενο σ/κ θα έχουμε αποτελέσματα!

Οπότε σας δίνω φωτογραφίες από το μακιγιάζ που έκανα το Σάββατο που μας πέρασε & σε όποιες αρέσει & θα 'θελαν να το δουν, ας αφήσουν το σχόλιο και την υποστήριξη τους.


με γυαλιά! 4x4 στα μάτια!

χωρίς γυαλιά

για να φανεί το cat - eye 



Σας φιλώ όλες πολύ, μα πολύ γλυκά & πάω να συνεχίσω να τον έξυπνο χορό μπας και στροφάρει το μικρό μου μυαλουδάκι!

Η ξεμυαλισμένη σας Βικτώρια








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου