Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Mini Haul!

Αγαπητό μου Ιστολόγιο & τολμηροί μου φίλοι,

σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας ένα mini haul, δηλαδή ένα post στο οποίο θα σας δείξω μερικά από τα προϊόντα που αγόρασα τις τελευταίες μέρες. Διότι κάποιος πρέπει να τονώσει και την ελληνική οικονομία. Θεάρεστο το έργο των γυναικών λοιπόν. (χεχε..)

Περνώντας από τα Hondos έκανα μία μικρή στάση μπροστά από το booth της essence μιας και είδα τα νέα της κραγιόν! (εκείνα στη μαύρη συσκευασία) Και δεν είναι τόσο ότι τα είδα, όσο ότι υπήρχαν. The story of my life. Όποτε πήγαινα με όρεξη να δω την essence έλειπαν όλα, ενώ δυο φορές που δεν είχα σκοπό να ψωνίσω.. τσουπ! εμφανίστηκαν.. Αχ και να τα βλέπατε πως στεκόντουσαν στητά και περήφανα μπροστά μου. "Αγόρασε μας.. αγόρασε μας.." μου φώναζαν.  Που να αντισταθώ η γυναίκα;

Συμπληρώνω πως τα κραγιόν αυτά είναι matte (όχι όπως τα κλασικά τους που είναι γεμάτα στρας) και έχουν satin finish. Τι εννοώ η ποιήτρια; Πώς είναι κρεμώδη, ευκολοφόρετα και έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος.

Αυτά που αγόρασα είναι τα :
On the Catwalk 04
Wear Berries 09
Natural Beauty 07
Dare to be nude 05

Δεύτερη κατηγορία Eyeliners! (τα πάω με σειρά εθισμού)
Πήρα τα Long Lasting Eye Pencil, τα οποία δεν έχω δοκιμάσει ποτέ στο παρελθόν. Οπότε θα σας ενημερώσω σε επερχόμενο review. Προς το παρόν σας τα παρουσιάζω.
  1. Νο. 16 Coolest Chic       
  2. No. 12 I have a green

Και τέλος ένα ρουζ, το life's a Cherry No.60 


Σε επόμενο post θα σας έχω reviews & swatches (κινούμενα ίσως; ... :ο ) διότι έχασα το φως της μέρας και δεν ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα οι φώτο που έχω. Με εξαίρεση 2-3. 

Σας φιλώ όλους γλυκά, Βικτώρια.


1 σχόλιο: