Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Αγαπητό μου Ιστολόγιο..

Χθες το βράδυ οδηγώντας θυμήθηκα την αγαπημένη "νέα ακτύνα" που έβγαζε κάθε βδομάδα το "Μίκυ Μάους" & τα μηνιαία "Αλμανάκο", "Ντόλαντ", "τα Κλασικά", "Κόμιξ", "Μίνι" (που εκνευρίστηκα πολύ όταν έγινε τριμηνιαία, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία) & κάπου μέσα σε όλα αυτά & τις ιστορίες τις Νταίζη, οι οποίες άρχιζαν με το γνωστό "Αγαπητό μου ημερολόγιο".

Έτσι λοιπόν έφτιαξα ένα espresso, δεν έβαλα το μεγάλο μου φιόγκο & αποφάσισα να τα πω ένα χεράκι με το "αγαπητό μου Ιστιλόγιο".



Αγαπητό μου Ιστολόγιο & τολμηροί μου φίλοι,

σήμερα ήταν εκείνη η μέρα της βδομάδας που (δικαιωματικά) χάρισα στον εαυτό μου στιγμές χαλάρωσης & περιποίησης. Έβαλα τις άκρως στιλάτες πλαστικές μου havayanas & πήρα τον κατήφορο. Ελίχθηκα με χάρη (χα!) ανάμεσα στα χαλιά & τους πάγκους της Λαϊκής & μια & δυο έφτασα στη φίλη μου τη Νεφέλη.

{Αλλάζω παράγραφο, γιατί μπαίνω στο joucy κομμάτι της ιστορίας μου & θέλω να με προσέξετε, μιας & η εμπειρία υπάρχει για να μοιράζετε. (Σωστά; Σωστά!)}
Η Νεφέλη που λέτε είναι καλλιτέχνης, ψυχολόγος, χαμογελαστό παιδί, τρομερή επαγγελματίας, ο άνθρωπος πίσω από τα περιποιημένα άκρα μου & κυρίως με τη πάροδο των χρόνων μια πολύ καλή φίλη (Θα σας βομβαρδίσω με φωτογραφικό υλικό, μη μου ανησυχείτε).

Ας μιλήσουμε λίγο και για μόδα, nude βάση & γεωμετρικά σχέδια, σύμβολα (μαθηματικά, χημικά κτλ), union jack, σκούρα χρώματα, military vibes κ.ο.κ. Μη ντραπείτε, μη διστάσετε, μη φοβηθείτε. Αφήστε το παιδί που έχετε μέσα σας ελεύθερο, ένα βερνίκι είναι άλλωστε & κάθε πέντε - έξι μέρες το αλλάζουμε.  [Μη ξεχνάτε το manicure γίνεται για δύο λόγους. Πρώτος και βασικός η προσωπική μας υγιεινή & κατ' επέκταση για να στολίσουμε ένα από τα πιο όμορφα αξεσουάρ μας & ναι αναφέρομαι στα νύχια μας.]

Και πάμε στο δεύτερο joucy part της μέρας, το οφθαλμόλουτρο!
("I'm going to unleash the Kraken"  nerd humor alert)

Το σημερινό μου αριστούργημα :
          


Προσοχή! Ακολουθεί επίδειξη του ταλέντου της γλυκιάς Νεφέλης (χιχι), καθώς και μανικιούρ που μπορούν να φορεθούν το φθινόπωρο 2013.

Γεωμετρικά αγάπη μου!
Πάμε Αγγλία;


Matte Fetish!


French Manicure with many twists


Give me some shape babe!


The animal within!


Και για όσες ενδιαφέρεστε να βρείτε το κορίτσι μας, ακολουθεί τρομερός & εκπληκτικός υπερσύνδεσμος για τη σελίδα της στο Facebook απλά πατήστε εδώ --> N as Nails 

Σας φιλώ μέχρι την επόμενη φορά, Βικτώρια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου